Webinar analizuje, jak marki i kampanie społeczne promują ekologiczny styl życia, z naciskiem na udane i nietrafione strategie. Dowiedz się, które kampanie rzeczywiście wpływają na zmianę postaw ekologicznych, a które okazały się nieefektywne lub kontrowersyjne. Poznaj case studies skutecznych praktyk oraz wpadek wizerunkowych, które mogą stanowić cenne lekcje dla przyszłych działań promujących zrównoważony rozwój. Prześlij pytania z co najmniej 72h wyprzedzeniem, aby przykłady, które chcesz omówić zostały uwzględnione w sesji dyskusyjnej.
Webinar poprowadzi: Krzysztof Tomczyński
Data: 03.12.2024
Czas: 17:30 - 19:00
Miejsce: online
Krzysztof Tomczyński
Account Director i Trener Komunikacyjny w Alert Media Communications. Krzysztof Tomczyński to doświadczony doradca komunikacyjny i trener z kilkunastoletnim stażem w public relations. Jako Partner i Account Director w Alert Media Communications prowadzi projekty kryzysowe, strategiczne i szkoleniowe, obsługując wiodące firmy z branż takich jak FMCG, retail, motoryzacyjna i medyczna, a także instytucje publiczne i organizacje pozarządowe.
Z Alert Media związany jest od 2013 roku, gdzie zajmuje się m.in. projektami kryzysowymi i strategicznymi oraz jest współtwórcą „Kryzysometru” i współautorem książki „e-Kryzys”. Wcześniej pełnił rolę doradcy komunikacyjnego w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne towarzyszące debiutom giełdowym w ramach „Akcjonariatu Obywatelskiego”.
Absolwent Kolegium MISH oraz Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, Krzysztof jest także wykładowcą w ramach polskich i międzynarodowych projektów szkoleniowych.