Greenwashing

– jakich zachowań firm nie powtarzać i na co nie dać się nabrać

W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

– jaką wartość dla firmy i jej Klientów ma dbanie o środowisko?
– czy zawsze produkty i marki określające siebie jako “ekologiczne” lub “bio” takie są?
– czym jest greenwashing?
– jak patrzeć z uważnością na poczynania i komunikaty marek na temat ekologii?
– oznaczenia eko i bio na opakowaniach – jakim certyfikatom ufać?

Webinar poprowadzi: Ewelina Lewandowska i Justyna Rogozińska

Data: 29.11.2022
Czas: 17.30-19.30
Miejsce: Online

Zapisz się

Ewelina Lewandowska i Justyna Rogozińska

Od ponad 2 lat działamy w ramach Ekowymiaru promując styl życia i prowadzenia biznesu w zgodzie z naturą.

 


Ewelina Lewandowska

Tematem  ekologii  zajmuję  się  od  2011  roku,  czyli  odkąd  obroniłam  pracę  dyplomową  na Uniwersytecie Warszawskim na temat bezpieczeństwa energetycznego Unii Europejskiej.

To wtedy zdałam sobie sprawę z zagrożeń wynikających z gospodarki opartej na paliwach kopalnych, a także efekcie środowiskowym nadmiernej eksploatacji zasobów naturalnych przez człowieka.

Życie w zgodzie z naturą to dla mnie nie tylko dbałość o przyrodę, ale również o zdrowie i własny komfort psychiczny, dlatego tak istotna jest dla mnie aktywność fizyczna, równowaga między życiem prywatnym i zawodowym, czyli szeroko pojęte wellbeing.

 


Justyna Rogozińska

Slow life, ekologia, dbałość o przyrodę i własny dobrostan psychofizyczny, to zasady, którymi kieruję się od wielu lat.

Poświęcając się pracy w korporacji, doskonale poznałam nie tylko sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, które nastawione są na produkcję i sprzedaż, ale podjęłam również próbę pogodzenia życia prywatnego i zawodowego, szczególnie w kontekście wyznawanych wartości.

Jestem niestrudzoną propagatorką podejścia eko, dlatego oprócz szkoleń dla biznesu postawiłam na edukację młodego pokolenia.


Formularz zapisu na webinar

W dniu: 29.11.2022, o godzinie: 17.30-19.30






    Czy chcesz otrzymać certyfikat udziału w Cyklu? (obecność na co najmniej 5 webinarach)